W najnowszym „Głosie Nauczycielskim” artykuł o międzynarodowych mini-projektach językowych, realizowanych w tabletowej klasie z wykorzystaniem Internetu i aplikacji edukacyjnych przez uczniów autorki. Przeczytacie o Światowych Wirtualnych Walentynkach we współpracy z finalistami Global Teacher Prize z Grecji i Stanów Zjednoczonych, o Europejskim Dniu Języków z kodami QR, o autorskich turniejach filmowo i literacko-językowych tworzonych przez naszych uczniów na potrzeby konkursów dla gimnazjalistów w naszym regionie oraz spotkań projektowych w szkole, o Międzynarodowym Dniu Kropki, na obchody którego zaprosiliśmy dzieciaki z Hiszpanii, pełniąc funkcję edukatorów oraz o radosnych muzyczno-tanecznych spotkaniach online z partnerami projektu eTwinning. Zapraszam do lektury artykułu.Mirosława Dyka-Płonka

 

Link do publikacji w Głosie Nauczycielskim z 13 .12.2017.
http://www.glos.pl/node/19873